Internet- promocja firmy, co i jak - W pozycjonowaniu

Właściwe pozycjonowanie to gwarancja sukcesu przedsiębiorstwa, która ma stronę www. Różne firmy dla przykładu: pozycjonowanie katowice proponują przeróżne metody działań SEO, ale jakie są najskuteczniejsze?

Pozycjonowane frazy

Wysokie pozycje na frazy ogólne mogą wydawać sie bardzo a

Dodane: 01-08-2016 07:48
Internet- promocja firmy, co i jak - W pozycjonowaniu pozycjonowanie katowice
trakcyjne i mocno oddziałujące na ruch na stronie firmowej, a co za tym idzie na sprzedaż czy choćby ilość klientów. Jednak fakty są nieco inne.

Okazuje sie bowiem, że wiele stron czerpie ponad 80% swojego ruchu na witrynie z fraz mniej ogólnych, a bardzo szczegółowych. Na te frazy tzw. Długiego ogona powinny sie pozycjonować szczególnie sklepy internetowe oraz duże serwisy i portale. Im więcej podstron na takie pozycjonowanie tym lepsze efekty można osiągnąć.


Wikipedia: Content marketing

Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści, które zainteresują ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron.

Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu. Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści. W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Marketing internetowy

Kwestia reklamy i promocji w Internecie ma już swoje lata- dzisiaj ciężko wyobrazić sobie poważny biznes bez odpowiednich środków tego typu promocji. Nie można powiedzieć, że jest to niezbędne, ale jednak źle się patrzy na firmy, które się nie promują w sieci.

Im szersze działania w takiej internetowej promocji marki tym większa będzie nasza sprzedaż, proste zasady działania marketingowego działają również w Internecie. Źle prowadzona kampania przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego i przyniesie spore straty.

Reklama w Internecie rządzi się takimi samymi prawami jak ta analogowa- zwykła- reklama.